24 Şubat 2010 Çarşamba

Aşk ve Ceza'da Herşey İçiçe


Atv'de Salı akşamları 20:00'de Nurgül Yeşilçay ve Murat Yıldırım'ın başrollerini paylaştığı Aşk ve Ceza yayınlanıyor.

Dün özeti kısa tutmasıyla önce beni şaşırttı, daha sonra gördüm ki Pt2'de Samanyolu'nun yeni bölümü yayınlanıyor.

Enteresan bir dizi... Bir bakıyorsun reklam ajansında toplantı yapılıyor, bir bakıyorsun eli silahlı adamlar töreye göre öldürülmesi gereken kızı kovalıyor, daha sonra aslında töre için olmadığını anlıyorsun; onlar uyuşturucu kaçakçılığı yapmak isterken, kızın sözde kocası yani aşiret ağası izin vermiyor diye bu şekilde intikam almaya çalışıyorlar... Gerçekten bağlayamadım, böyle bir dizi işte anlayacağınız herşey var; aşk, acı, intikam, aşiret, töre, çocuk tüccarları, reklam dünyası...

Murat Yıldırım için söyleyecek fazla birşey yok, yine ağırbaşlı, cool bir rol ve hakkını veriyor. Nurgül Yeşilçay için 1-2 hafta önce olsa olumsuz eleştiri yapabilirdim... Özellikle rolü için biraz büyük kaçtığı, Murat Yıkdırım'ın yanında çok daha olgun durduğu ve bence oldukça kötü giydirildiği için. Giyim konusuna bu hafta el atmışlar gibi gördüm, baya bir düzelmişti, umarım böyle devam eder, diğer konular için ise sanırım gözüm alıştı, artık eskisi gibi batmıyor.

Bunun dışında dizide, reklam dünyasında fazla abartılarak yanlış gösterilen şeyler var. Bunu da sanırım ayrı bir başlıkta ölçüp biçmekte fayda var.

1 yorum:

  1. Aşk ve Ceza'daki ajans ortamı hiç bir ajansta yok ki..
    Müşteri kazanmak için başka şeyler ortaya seriliyor..
    Reklamcılık için yanlış bir imaj çiziyor malesef

    YanıtlaSil